' PortfolioGordienko

Урок-дослідження з теми «Хвильова оптика»

Під час уроку повторили з учнями дисперсію, інтерференцію та дифракцію світла, розв'язуючи творчі завдання та розвиваючи уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між фактами, висувати гіпотези, обґрунтовувати їх і перевіряти достовірність, сприяти виробленню умінь самостійно поповнювати свої знання при проведенні експериментів.

Інтелектуальна шоу-гра «Знавці фізики»

Учні під час уроку знаходили відповіді на цікаві питання з фізики, розвʼязували логічні задачі, проводили досліди, проявили акторські таланти при відтворенні фізичних явищ.

Урок-гра «Лото «Закони Ньютона»

Урок-гра типу лото для вчителя фізики виявився непоганим інструментом для узагальнення та повторення вивченого матеріалу.

Урок-дослідження "Закони Архімеда"

Урок проводиться за проектною технологією.

Урок-гра "Ерудити-фізики"

МЕТА: Систематизувати практичні навички застосування фізики, розвивати інтерес до предмета, виховувати логічне мислення учнів, учити культурі спілкування.

Урок "Інтелектуальна гра"

У розробці представлена ​​гра для учнів 9-11 класів. У грі беруть участь три команди (від кожного класу по 6 учасників). Кожна команда вибирає собі назву. Відповіді за ступенем складності оцінюються від 10 до 50 балів.

Урок-проект "Земля та її супутник Місяць. Планети земної групи."

Урок проводиться за інтерактивною методикою "Аваріум". Група учнів захищає свій проект, інші учні задають питання.

Інтерактивний урок "Прості механізми"

МЕТА: Формування знань про прості механізми та їх практичну роль в житті людини.

Урок-гра «Марафон знань»

Урок-гра запрошує учнів у подорож до міста Знань для розв'язання різноманітних завдань.

Урок-гра «Загадкова фізика»

Метою цього заходу було розвивати інтерес учнів до предмету, виховуючи логічне мислення. Ключовим питанням уроку було « А чи любите ви фізику?».

'