Конференція у стилі гри з інформатики "Ґаджети і здоров’я"

На конференції учні дискутували про вплив технологій та акцентували на необхідності цифрової грамотності. Група “Пересічні громадяни” відповідала зточки зору звичайної людини про раціональні норми використання гаджетів, а група “Медики” ці ж питання розкривала з точки зору медицини.

Урок-гра "Знайди скарб"

У грі слід було правильно відповісти один за одним на шість запитань. І все - всі скарби інформатики твої! Забирай і ... додому! Завдяки заходу реалізовано відразу два завдання: матеріал з предмету повторили (кодування, пристрої ПК, табличний процесор) і нову тему засвоїли(типи даних та команда розгалуження з програмування).

Урок-проект “Світ 3D-графіки і я. Накладання текстур на об’єкти”

9а-класники моделювали засобами 3D-редактора Blender дерев'яний стіл, накладали на нього відповідну текстуру, скатертину з маками, глечик з глиняним матеріалом. А на справжній скатертині їх чекали смаколики - пиріжки, як нагорода за плідну працю.

Гра-аукціон "Інформатика навкол нас"

У грі учні обирали запитання із рубрик “Інформатика у побуті”, “Інформатика і біологія”, “Інформатика і геометрія”, “Інформатика і транспорт”, “Інформатика і мова”. Завдання підібрано неординарні та цікаві, максимально наближені до реального життя.

Урок-гра "Колесо Фортуни"

За сценарієм клас ділиться на дві команди: «Python» та «Lazarus». На уроці уУчні в ігровій формі узагальнять отримані знання з теми «Алгоритмізація та програмування». Гра складається з конкурсів, в ході яких команди виконуватимуть різні завдання, отримуватимуть бали, змагаючись за звання переможця гри. Гра супроводжується інтерактивною презентацією, в якій ведучий крутить Колесо Фортуни з назвами конкурсів.

Урок-гра «Розважальна інформатика»

Клас ділиться на дві команди: «PROGRAMMERS» та «SYSADMINS». Гра складається з конкурсів (раундів): І раунд «Привітання команд», ІІ раунд «Марафон», ІІІ раунд «Квест-хвилинка», ІV раунд «Битва сильних», в ході яких учні виконують різні завдання, отримують бали, змагаючись за звання переможця гри.

Урок-гра "Подорож до ТекстЛенду"

Подорож текстовою країною розпочалася із поділу на команди. Далі учні поринули у гру: закріпили знання про техніку, за якою працюють на роках, креативно створили у Word емблему та девіз своїх команд, на зупинці «Вірю-Не вірю» повторили основні поняття з теми, заховалися від дрібного дощику у «Салоні загадок» і, нарешті, трішки зігрівшись, перейшли у салон дизайну.

Урок-гра "Інформатика+TV=Своя гра"

У грі зійшлися у двобої дві команди 8 класу «Біткоїн» та «Ультрабіт». Гра пройшла в діловій атмосфері, але в той же час спостерігалась зацікавленість дійством. Приємно було бачити, як учасники зосереджено розв’язували завдання, намагаючись набрати найбільшу кількість балів.

Інтелектуально-пізнавальна гра "Турнір ЗНАВЦІВ інформатики"

Учасники гри зберуться разом аби перекрнати себе, що вони можуть справитися із розв’язанням задавдання; розв’язувати творчі завдання цікавіше, ніж стандартні; сучасні технології і комп’ютер – універсальний інструмент для виконання поставлених завдань; хороша команда – запорука успіху.