Ласкаво просимо до знайомства з нашою школою!

Методична комісія вчителів МІФ (математики, інформатки та фізики) активно працює над питанням зацікавлення та необхідності математики, інформатики та фізики. Щоб розв’язати ці проблеми існує два шляхи: 1) активізація і різноманітність форм діяльності на уроках; 2) кропітка, різнобічна позакласна робота.

Підвищення якості навчання математики, фізики та інформатики і вдосконалення рівня викладання - основний напрямок методичної роботи МК. Всі зусилля вчителів були спрямовані на озброєння учнів системою знань з предметів, на підготовку до контролю знань, на вивчення індивідуальних здібностей дітей і їх всебічний розвиток.

Вчителі МК активно та ефективно застосовують у своїй роботі новітні технології формування життєвих компетенцій учнів на своїх уроках:

1) Рольові ігри, головна особливість яких – створення мотивації до вивчення певної дисципліни (інтерактивний урок-гра «Механічний рух або Слідство ведуть колобки», 7 клас, Гордієнко О.С.).

2) Технологія формування критичного мислення, навчити такого сприйняття навчального матеріалу, в процесі якого інфор¬мацію, яку отримує учень, можна розуміти, сприймати, порівняти з особистим досвідом і на її ґрунті формувати своє аналітичне су¬дження (інтерактивний урок-гра «Інтеграл та його застосування», 11 клас, Хмельницька В.С.).

3) Розвивальне навчання – формування активного, самостійного, творчого мислення учня і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання (інтерактивний урок «Системи нерівностей», 9 клас, Осадча Н.В).

4) Модульне навчання — це технологія навчання, сутність якої полягає в тому, щоб той, хто навчається, міг самостійно працюва¬ти із запропонованими йому індивідуальними програмами, що містять банк інформації та методичні рекомендації щодо виконання завдань (інтерактивний урок програмного забезпечення навчального призначення «Тиск. Сила тиску», Гордієнко О.С., 8 клас).

5) Мультимедійні технології навчання, дають можливість моделювання ситуації (урок з використанням проектної технології «Поняття мультимедіа», Завальнюк О.В., 6 клас).

6) Метод проектів, базується на компетентнісно-орієнтованих освітніх технологіях (урок-семінар «Багатокутники навколо нас», 9 клас, Осадча Н.В.).

7) Компетентнісно-орієнтовані завдання базуються на знаннях і вміннях, але потребують вміння застосовувати набуті згання у практичній діяльності (урок «Розв’язування компетентнісних задач. Створення брошури», 8 клас, Завальнюк О.В.).

Однак потрібно зазначити, що будувати свою роботу тільки на даних технологіях недоцільно, так як учні повинні вміти працювати біля дошки, правильно викладати свої думки, вміти працювати перед класом. Найбільш ефективними є поєднання новітніх технологій на уроках і загальноприйнятих при роботі в школі, що і роблять педагоги МК МІФ.

В нашій школі доброю традицією стало проведення предметного тижня математики, інформатики та фізики для учнів 5-11 класів. Щороку ми намагаємося внести нову ідею організації предметного тижня. Цьому сприяє дружна "сім'я" вчителів математики, інформатики та фізики, яка не знає вікових меж. Заходи, що проводяться в рамках тижня спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності учнів, розвиток інтересу до предмета, виявлення обдарованих учнів, розвиток творчих здібностей дітей.

Опис найцікавіших заходів в рамках тижня творчої майстерності вчителів математики, інформатики та фізики згідно плану заходів. Традиційно у коридорі школи біля учительської було представлено галерею стінгазет, де висвітлювалися цікаві математичні та фізичні задачі, історичні довідки про великих вчених в галузі математики, інформатики та фізики.

МІФ-обмінник «Гречанка». Вікторина для кмітливих та креативних учнів – розв’язування математичних, фізичних задач та завдань з інформатики). Організатори проекту запрошували взяти участь в інтелектуальній вікторині «МІФ-інтелектуал». Кожен бажаючий мав можливість обирати запитання з галузі Математика, Інформатика чи Фізика. За правильну відповідь учасник отримував умовну грошову одиницю – мудрик, який можна було обміняти на 1 додатковий бал до усної оцінки з математики, інформатики та фізики.

Урок-гра КВК «Юний програміст Lazarus» (8А, 8Б, 407 каб., Завальнюк О.В.). На уроці-грі "Юний програміст Lazarus" зійшлися у двобої команда «Альфа-Омега» 8а класу та команда «Байтон» 8б класу. Гра пройшла в діловій атмосфері, але в той же час спостерігалась зацікавленість дійством. Приємно було бачити, як учасники зосереджено розв’язували завдання, намагаючись набрати найбільшу кількість балів. А переможцями стали учасники команди «Байтон». Втім, у виграші залишилися всі, оскільки вдосконалили вміння працювати над нестандартними завданнями і поповнили свій досвід практичними навичками роботи у середовищі програмування Lazarus.

Математичний турнір «Формули скороченого множення» (7А, 308 каб., Хмельницька В.С.) У грі реалізується потреба впливу на світ. Гра – це іскра, що запалює вогник цікавості й допитливості. Так, вчитель математики Хмельницька В.С. майстерно підійшла до побудови математичного турніру, що підводив підсумки вивчення теми «Формули скороченого множення». Вона правильно методично скерувала взаємовідносини дітей, цікаво організувала та провела гру. Учні розв’язуючи цікаві алгебраїчні задачі, збирали мудрики для своїх команд. Кожна команда добре була підготовлена: від продуманого стилю як подати відповідь до проявлених знань з математики. Учні переконалися, що формули скороченого множення значно спрощують обчислення.

Урок-семінар «Багатокутники навколо нас» (9А, 308 каб., Осадча Н.В.) Наталія Василівна наголосила, що математику вивчають не тільки для оцінки в атестаті, а й для того, щоб використовувати її у повсякденному житті, побуті. Для підтвердження цих слів з презентацією «Математика і професії» виступила учениця Богомолова К. Учні також дізналися про етапи розвитку науки математики та цікаві факти з життя видатних математиків. Оскільки у 9 класі на геометрії вивчали тему «Багатокутники», то на завершення Загородню Д. показала презентацію про багатокутники в житті, а Яцьковий В. дуже цікаво розповів про роль шестикутників в природі, архітектурі, кулінарії та навіть космічній галузі.

Інтерактивний урок-гра «Інтелектуали-фізики» (8а клас, 408 каб., Гордієнко О.С.) Величезним світлим вікном, через яке у духовний світ дитини вливається живлячий потік уявлень, понять про навколишній світ стала гра Гордієнко О.С. «Інтелектуали-фізики». Гра проводилася серед учнів 8а класу. В ході гри учні повторювали фізичні явища і закони, що відбуваються безпосередньо навколо них - в школі. Така форма роботи викликає інтерес до предмету, підвищує мотивацію до навчання, виховує патріотизм і пізнавальну активність, несе в собі творчі і комунікативні компоненти, сприяє формуванню ключових компетентностей учнів.

Інтелектуальна гра «МІФ-Інтелектуал» (8-11 класи, актова зала, Завальнюк О.В., Гордієнко О.С.) Найбільш очікуваним та завершальним заходом стала велика гра в актовій залі «МІФ-Інтелектуал», де взяли участь збірні команди від учнів 8а, 9а та 11а класів «Призма», «Спектр» та «Веселка». У кожній команді було по 7 учасників, гра складалася із 7 кольорово-веселкових раундів. Завдання були цікаві, життєві, ретельно підібрані, охоплювали всі три математичні науки. Учасники гри серйозно підійшли до заходу з величезною відповідальністю, хвилювалися та намагалися активніше відповідати на запитання чи обговорювати відповіді. Поки члени журі підраховували набрану кількість балів членів команд, вболівальників та вчителів розважали піснями Іонова Ксенія та Холод Олена з 9а класу, Богдан Мілана з 8а класу. Гра пройшла весело і водночас у дружній обстановці. Ведучі Мамедова Айсу та Хандріко Роман, учні 11а класу, були неперевершені, вони майстерно вели гру, допомагаючи командам вчасно справлятися із завданнями.

ХХІ століття стало епохою навчання впродовж життя «life-long learning». Вчаться не тільки діти, підлітки та молоді люди. Навчаються їхні батьки і прабатьки, любителі і професіонали, молоді фахівці і працівники з величезним стажем. Для того щоб залишатися в курсі того, що відбувається в професії, захопленні і цілому світі вчителі МК МІФ постійно навчаються і їх вихованці отримують більш якісні знання.

 
Середня загальноосвітня школа №26 м.Києва
телефон: 497-73-22 || E-mail: szh26@ukr.net
Шкільна вітальня || Історія школи || Учням || Батькам || Наші контакти